شعری از خودم

بی تو امشب یه غریبم 

بی تو من یه بی حبیبم 

بی تو من یه بی قرارم 

بی تو من آروم ندارم 

با تو من پر از سرورم 

با تو من پر از غرورم 

با تو من پر از قرارم  

با تو من یه نو بهارم 

با تو من یه زندگی پر از بهانم  

با تو من یه آسمون پر از ستارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام خوب بود موفق و پاینده باشید.

سلام ممنونم از اینکه به وب من سر می زنید.

ehsan پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام. بابا لسان الغیب!!!!!!!!
خداوکیلی قشنگه:-)

سلام خیلی ممنونم اما کجاست آنکه اینها را بفهمد.

داوود جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ق.ظ http://davood777.blogfa.com

سلام
وب قشنگی داری، شعرتم جالب بود.امیدوارم که موفق باشی و همینطور ادامه بدی.

سلام ممنونم از اینکه وقتتو در اختیار من گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد