یک رباعی کردی از خودم

شنه ی شمالت له دور دیاره(بوی رخسار تو از دور می آید) 

یکه ها تمد و هر اواره(هر شامگاه یک نفر منتظر توست) 

هسارگم هر تنی گلارگم هر تنی (ستاره ی من تویی چشمان من تویی)

عضرت منه دنگده هر چه ره واره.(هر کسی که از کنار تو رد می شود در حسرت صدای توست).

نظرات 5 + ارسال نظر
زلیخا دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ

سه لام
ته بریکتان پی ده لیم بوو ئه و شیعره کوردی جوانه وه لی به داخه وه من فه قه ت سه تری ئه وه لی ده زانم ئه وانه ی که ی هیچ حالی نابم!!!!!!!!!ئه گه ده توانن ته رجوومه ی فارسیکه ی بنوسن.
موه فه ق بن.

سه لام. زور سپاس.زوان ای شعره کردی کلهره اوسه که متوجه نیونه ترجمکی حتما نیوسم.

سارا دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ

سلاو
حه زده که م ئم کاره یه ایدامه به ی و شیعره کانو فره تر وون وتولانیتر و با مه عنی وون هیوادارم روژ به روژ موه فه قیتوو بووه نم.

سه لام.مه فره تر شه عه ر فارسی ایوشم ارایگه شه عه ر کردی یه قردگ سخته یه اولین شه عه ر کردیه که وتمه.

مامان رهام سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:18 ب.ظ http://pesaramroham.blogsky.com

سلام آقا میثم.
اولا چه تصادف جالبی .همسرم و به تبع اون پسرم رهام کرد هستند.از کردهای کرمانشاه.البته من شیرازی هستم.ولی بی نهایت کردی رو دوست دارم. همسرم الان ایران نیستن وگرنه کلی کردی می نوشتن.الان شیرازم ولی ۴۵ روز دیگه از ایران خارج می شم به همراه پسرم و به پدرش می پیوندم.

ثانیا شما رو لینک کردم.لطفا وبلاگ ما رو با نام : برای مرد فردا؛ لینک کنید.
روزهات همواره پر امید

سلام. بهتون تبریک می گم که همسرتون کرد هستند اون هم از نوع کرمانشاهی.چقدر کردی می دونین؟اگه خواستین یاد بگیرین و کمکی از دست من بر اومد من مضایقه نمی کنم.الان شما رو لینک می کنم.رفتین اون ور آب به وب من سر بزنید.سعی کنید مطالبتون رو زیاد کنید تا آمار بازدیدتون بره بالا.موفق باشید.

افشین دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ

ایولا میثم
این است منال شاباد

منالیل شاباد گشته لووای خوم و خود اهل شعر و ادبن.

منال شاباد جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام داش مه ی سه م خوه شی توام بیوشم ک ده مد گه رم ک ای وبلاگه درس کردیده م آگه خودا قبول بکه ی یه کی وه و شابادی یل اراد دوسه مه وه لی یه قه یریگه وه شاباد نیم الوه ته یه ی کور خاصی جو خوه د جی خالیمان پر کردیه.حقیقت م یه ی پیشنهاد داشتم اویشه یه سه ک وبلاگه پر بار تره و بو مثلا له شعره یلی ناهید مو حه مه دی .کتاوه یل عباس جلیلیان بخصوص فه رهه نگ باشووره گه ی زرینه و سیمینه گان و.....

سلام دای دای.قرباند.مه نوکر هرچی شابادیم.فرمایشد درسه.اگر شعر کردی قشنگ دیرید ارام له ناو ای وبلاگمه بنوسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد