شعر کردی از خودم

تنیا هیشتیدم لی روژگاره(منو در این روزگار تنها گذاشتی) 

پشتم شکانی وه خم و پژاره(غم تو زندگی را بر من سخت کرد) 

مه ته تومو ته خور نیری(من تو را می خواهم ولی تو خبر نداری)  

له درد عشقم اثره نیری(از درد عشقم اثری نداری) 

ترسم بوشمه پید دلم بشکنی(می ترسم به تو بگویم دلم را بشکنی)  

کولای عشقگم وسان برمنی(وکلبه ی عشقم را ویران کنی) 

ارا نیتوی دردم بزانی(چرا نمی خواهی دردم را بدانی) 

وه بی میلید جرگم سزانی(با بی میلی هایت مایوسم کردی) 

بچوکه زانم وه پید نیرسم(بروکه میدانم به هم نمی رسیم) 

تا دنیا دنیاس له عشقد مسم(تا دنیا پایدار است از عشقت مستم) 

خدایا خود بیون که تنیا منم(خدایا خودت ببین که تنها ماندم) 

و هناسی سرد سر وه کو بنم(با نا امیدی سر به کجا بگذارم).

 

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ http://tars21.blogfa.com

سلام مرسی سر زدی خوبی؟
مگه شما میثم بیگ زاده نیستید؟
من اشتباه نمیکنم
لیلام محله قدیم یادته؟
باغ قدیمی؟
خونه های تودرتو؟
چه زود فراموش کردی؟
زیر درختای گلابی ؟
الاچیق دستساز بابا عباس؟
یادت اومد؟

سلام.خواهش می کنم.
راستش من بعضی اتفاقات دوران بچگی رو خیلی خوب یادمه با تمام جزئیات ولی بعضیا رو اصلا یادم نمیاد،باید بیشتر راهنمایی کنین چون واقعا هنوز من شما رو به جا نیاوردم:-(.شما الان کجا زندگی می کنین؟دانشجویین؟

سعید s پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ http://sz71a.blogfa.com

سلاو کاکه گیان زه شعرت خیلی خوشم هات ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد