عاشقانه

آن که می گوید دوستت دارم 

خنیا گر غمگینی است 

که آوازش را از دشت داده است 

عشق را ای کاش زبان سخن بود 

هزار کاکلی شاد در چشمان توست 

هزار قناری خاموش در گلوی من 

عشق را ای کاش زبان سخن بود 

آن که می گوید دوستت دارم 

دل اندوهگین شبی است که مهتابش را می جوید 

عشق را ای کاش زبان سخن بود 

هزار آفتاب خندان در خرام تست 

هزار ستاره گریان درتمنای مکن 

عشق را ای کاش زبان سخن بود. 

 شعر از احمد شاملو

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

سلام سپاسگزارم.من به سایت شما سر می زنم شما هم هر وقت تونستید به وبلاگ من سری بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد