چند ساعت به هندسفری گوش می دی؟



pinchi
منم به عنوان دومین نفر مفتخرم که بگم روزی حدود 40-50 دقیقه آهنگ میگوشم.

amirk2
روزی 30-40 دقیقه

Blueworm
روزی 2 - 3 ساعت :glass:

PORIA N96
حدود 4 ساعت

opatan
10 - 20 دقیقه . تازه اگه وقت اجازه بده

m92
فعلا که دو سه ساعت

sadaf joon
من روزی نیستم شبی هستم

شبی 30 تا 60 دقیقه:student:

Reza50cent
40 الی 50

gundes
1ساعت:happy:

metalsoft
بستگی داره، یه وقتا بالای 4-5 ساعت، عموما تمام زمانی که بیرون از خونه و توی راهم موزیک میگوشم

FaRi 20
بستگی به گوشیت داره و هدفونش که کیفیت داشته باشه و ارزش شنیدن داشته باشه
من باور کنید با گوشیم 6تا 7 ساعت موسیقی گوش میدم خودمونیا عجب حالی میده مخصوصا با هدفون های se

عشق است و ....

..:: DJ LEO ::..
چون رشته ام گرافیک هست و عموما طراحی و انیمیشن داریم
نیاز به تمرکز ندارم (مثل ریاضی و . . . )
بنابراین شاید به روزی 6 ساعت هم برسه . . .

YAK00ZA 
وقتی تو خونم تا شب که میخوام بخوابم گوشی تو گوشمه به غیر از موقعی که مدرسم

بیرون از خونه بستگی داره کجا باشه ولی اینجا اصلا امن نیست

ضریب امنیت اینجا دوربرای 10 از 1000 هستش:atten:

thepersian
تقریبا 1 ساعت شاید کمی بیشتر

sina250200
من که اصلا با هدفون گوش نمیدم
چون بهم حال نمیده !
البته گوشیم هم باهاش آهنگ گوش کردن حال نمیده :mixed:

opatan
دوستان خداییش زیاد گوش ندین . من یه زمان روزی 3 ساعت گوش می دادم . الان گوشم مشکل پیدا کرده . انگار صدا ها نسبت به قبل ضعیف شدن . واسه شما اینجوری شده ؟

Sh.Barca
24 ساعت به بالا :glass: ولی خیلی خیلی ضرر داره.گوشیهای سامسونگ هم هدفونهای خیلی قوی و با کیفیتی داره.

r-x-r
1 ساعتی میشه

esnforce
اگه وقت کنم بین 30-60 دیقه

ReZaYaaa
حداقل شبی 1 ساعت گاهی تا 3-4 ساعت هم میرسه

kaveh2426
منم روزی 6-7 ساعت گوش میدم.
البته هندزفری گوشیم کیفیتش اوومده پایین. دیگه آهنگ گوش دادن با گوشیم لذت بخش نیست.
کسی نمیدونه هندزفری اصلی N95 چند قیمته ؟!
من شنیدم که هندزفری های Music Edition کیفیت صدای بالاتری نصبت به مدلهای معمولی دارن . درسته ؟!

+Amin
منم روزی 6-7 ساعت گوش میدم.
البته هندزفری گوشیم کیفیتش اوومده پایین. دیگه آهنگ گوش دادن با گوشیم لذت بخش نیست.
کسی نمیدونه هندزفری اصلی N95 چند قیمته ؟!
من شنیدم که هندزفری های Music Edition کیفیت صدای بالاتری نصبت به مدلهای معمولی دارن . درسته ؟!

کیفیت هدفونات پایین نیومده در واقع گوش تو بهش عادت کرده باید یه هدفون بهتر بگیری
اگه از نوع ایرفون باشه که بهتر

یادتون نره صدای بالای 85 Db توی دراز مدت به گوش آسیب میزنه

opatan
کیفیت هدفونات پایین نیومده در واقع گوش تو بهش عادت کرده باید یه هدفون بهتر بگیری
اگه از نوع ایرفون باشه که بهتر

یادتون نره صدای بالای 85 Db توی دراز مدت به گوش آسیب میزنه

من که از اخبار شنیدم گفت بالای 60 db

hfh
به طور متوسط روزی نیم ساعت

salehi0611
فکر کنم 25-26 ساعتی میشه!!!
loool

opatan
فکر کنم 25-26 ساعتی میشه!!!
loool


روزی 25 ساعت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:S mile (31)::Smile (31)::Smile (31):

Cisse
هیچ!!! بخدا !
بابا دیگه گوشمون از سیستم ماشین کر شده . همینم کمه هنسفری هم بکنم توش :feel:

army440
گزینه ی 4 اونم اکثرا وقت خواب سرهاین موضوعم شونصدتا هندسفری شهیدکردم :happy:

CHELSEA FC
آره منم شب موقع خواب... هر شب

n 80
45 50 دقیقه

nasers
بیپن 1-2 ساعت

sina127458
خلاصه اینکه این یه تایپک الکی بود و صرفا واسه اینکه تایپیک زده باشی
و الا اینکه کی چند ساعت یا چند دقیقه با هندزفری آهنگ گوش میده به چه دردی میخوره ؟؟؟
گیریم هیچی گیریم 15 ساعت
خب حالا نتیجه ؟؟؟؟

+Amin
خلاصه اینکه این یه تایپک الکی بود و صرفا واسه اینکه تایپیک زده باشی
و الا اینکه کی چند ساعت یا چند دقیقه با هندزفری آهنگ گوش میده به چه دردی میخوره ؟؟؟
گیریم هیچی گیریم 15 ساعت
خب حالا نتیجه ؟؟؟؟


نه عزیز این طوری نیست

ای سری تایپیک ها به منظور به دست آوردن میانگین مصرفه نمیشه بگی که الکی

من تو انجمن ماشین سایت ***** یه تایپیک زدم با نام اینکه تو چه دور موتوری دنده عوض میکنید .شما وقتی که روزی 5 ساعت آهمگ گوش بدی بعد این پست رو بخونی میفهمی کی بالاتر از حد مجازه و مصرفتو کم میکنی

6one9
صبح تو راه مدرسه 45min
.
.
.
.
+
________
1تا 3ساعت

Blueworm
چند وقتی هست دیگه با گوشی آهنگ گوش نمی دم
کارای مهمتری با گوشی دارم
بیشتر از mp4 استفاده می کنم :glass:

ALIREZAN95
تقریبا روزی نبم ساعت ولی من بیشتر با قسمت نرم افزاری گوشیم سروکار دارم.

boofalo
سر اکثر کلاسای عمومی آهنگ گوش میکنیم
همین
زیاد گوش نمیدیم

alimoh
حداقل 3ساعت اگه بیکار نباشم اگه بیکار باشم بالای 5ساعت

meyyet
کمتر از 30 min تازه اگه وقت کنم

roostaamir
بستگی به روزش داره.مثلا توی راهی که دارم پیاده میرم آهنگ گوش میدم(با هدفون)ولی بیشتر از اسپیکر خود گوشیم استفاده میکنم

Bihnam
من اگه هدفون تو گوشم نباشه موقع خواب نمیتونم بخوابم

master7218
بستگی به روزش داره از 0 شرو کن بیشترین رکوردشم 9 ساعت بود که 3بار گوشیمو اون روز شارژ کردم

+Amin
دوستان خداییش زیاد گوش ندین . من یه زمان روزی 3 ساعت گوش می دادم . الان گوشم مشکل پیدا کرده . انگار صدا ها نسبت به قبل ضعیف شدن . واسه شما اینجوری شده ؟

راستش منم گوشام سنگین شده

یه جا خوندم ممکنه بعد 5 سال گوشها آسیب جدی ببینن

Sepideh_89
روزی 25 ساعت

merikhy
هروقت فرصت کنم...

morise
فقط باسه استراحت.همین
به نظرمنم استفاده زیادی از هر چیزی میتونی مضر باشه!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
X شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ

حدودا۷ تا۸ ساعت

نمی دونم راست می گی یا نه.من خودم فوقش روزی 1ساعت گوش می دم.به عنوان یه شنوایی شناس بهت توصیه می کنم کمتر گوش بدی.حیف اون گوشا نیست

افشین دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ

با جرات میگم تمام روز

داش افشین ایجوره که پیش چی یی مانگ تر بایه باید لای خوم.آدرس وبد ارام کل که تا بزانم وضد چونه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد