یک رباعی در مورد مادر از خودم

مادر ای تنها ترین غمخوار من          مادر ای تنهاترین سردار من 

بی تو مرا شبی کابوس سالهاست     مادر ای تنها ترین دلدار من 

تقدیم به تمامی مادران مهربان وفداکار که واژه ها را یارای توصیف آنان نیست.  

روزمادر گرامی باد.                       

 

نظرات 2 + ارسال نظر
اسدبگی سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام
خیلی خوبه که خودتون شعر می گید.اون هم در وصف این واژه توصیف نشدنی.


موفقیت هایتان روزافزون

سلام ممنون.یه نثر دیگم نوشتم با عنوان زندگی اونو خوندین؟نظرتون چیه در مورد حس ادبی من جای امیدواری هست؟

اسدبگی چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام
بله خوندم.اونم قشنگ بود اما رباعی تون امیدوارکننده تره.
ادامه بدید . میگن شاعری جزو هنر های برتره.
امیدوارم در آینده در کنار اودیواوژیست ،شاعر برجسته ای هم باشید.



پایدار و برقرار

سلام لطف دارید.امیدوارم شما هم موفق باشید.البته من هیچ وقت این جسارتو نمی کنم که من یه شاعرم چون شاعری و شاعر شدن به همین راحتیا نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد